Tre bloggar

Tre bloggar avklarade, har valt ut några inlägg och dess kommentarer från varje blogg. De är verkligen helt olika. Och skriver på väldigt olika sätt. Vissa provocerar, andra verkar göra allt för att vara alla till lags. Och kommentarerna ser väldigt olika ut. Jag har inte läst dem ännu, bara skummat lite, och vid en första anblick så är det en helt olika typer av kommentarer.

De tre bloggarna är skrivna av tjejer, jag tittade igenom en som var skriven av en kille, men jag hittade absolut ingenting alls om skolan, lite konstigt tycker jag faktiskt! Värt att uppmärksamma! Men jag har en till killblogg på min lista, får se om jag får ut något mer av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0