Hur gör jag för att hitta bloggar?

Nu har jag gjort såhär. Jag har tittat på bloglovin.com (en sida där man kan prenumerera på sina favoritbloggar) efter vilka bloggar som är populärast. Jag har skapat en ny användare där (hade en sen förut, men nu tänkte jag bara följa just de bloggar jag vill titta på i det här projektet) och lagt till några bloggar.

Mina kriterier för att få vara med bland mina prenumerationer: bloggarna (tvetydigt ord, men i detta fallet menar jag de som skriver) måste vara under 20 år och ligga högt på listan över vilka bloggar folk väljer att läsa. Anledningen till detta är att jag även vill studera kommentarer till inläggen och populära bloggar får ju onekligen flest kommentarer. Just nu har jag tre tjejer och två killar på listan. Jag lägger nog till några fler som jag kan studera och så väljer jag bland dem imorgon. Jag måste nämligen läsa lite innan jag bestämmer mig. De jag har nu kanske är alltför lika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0