Avsaknad av åsikter om skolan ett resultat i sig

Nu har jag tittat på två bloggar skrivna av tonårskillar. Ingen av dem skriver särskilt mycket om skolan, den ena skriver inget mer djupgående än att han väntar på kompisar som ska sluta skolan eller liknande. Det är lite av en besvikelse faktiskt, jag skulle vilja veta vad de tycker om skolan. Men det är väl ett resultat i sig, att de knappast nämner skolan i sina bloggar. Jag funderar lite på hur jag ska gå vidare. Ska jag ta ännu en blogg skriven av en tjej eller leta upp en till blogg skriven av en kille? Under tiden jag funderar kan jag förstås gå igenom kommentarer till de tre jag redan har. Jag är ganska säker på att en hel del av dem är allmänna hatkommentarer, typ "du är så söt" eller reklam. Det brukar se ut så i de stora bloggar jag brukar läsa vanligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0